Tisdag 2 maj 2010

Tredje för dagen.


Vet inte om detta inlägg blir så mycket roligare än de andra två, men jag har ingenting särskillt att göra, förutom att packa och det har jag gjort hela dagen redan så nu får det vara bra.

 

Var ute i stallet för andra gången just. Tog en liten promenad med båda hästarna till den "lilla sommarhagen" så de fick beta lite gräs i ca 45 min. Mycket uppskattat. Själv satt jag i hagen och rensade skallen lite. Välbehövligt och väldigt skönt. Synd bara att solen försvunnit...

 

Väntar nu på att resten av familjen kan komma hem så man får lite mat i magen. Har inte ätit något idag ännu.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du några grejjer att sälja nu när du rensar bland dina hästsaker??

2010-05-04 @ 21:56:06
Postat av: Gabriella - Lycka kan visst köpas för pengar

Beror på vem som frågar ;)

2010-05-04 @ 21:57:33
URL: http://asterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0