Söndag 16 maj 2010

Blir ett litet kort inlägg idag. Dagen har inte erbjudit så värst mycket. Ledig som sagt. Vaknade först vid 06.20 av att hästarna i uteboxarna började bli hungriga. Sedan låg jag vaken ett tag för att tjejernas klockor ringde. Somnade sen om i vaknade vid 9. Väldigt skönt. Låg kvar i sängen nån halvtimma innan jag gick upp. Tagit det väldigt lugnt efter det. Emma hoppade/trimmade alla hästarna idag sp ja gick ut o tittade där o hjläpte till o höja hinder. Sedan gick jag in o städade lite grann, samlade ihop min smutstvätt o körde igång en maskin tvätt. Sedan lagade lite mat. Efter lunch var det dags för Strassan. Emma hjälpte mig idag. Vi hoppade lite låga titthinder (ca 90 cm) och studs. Fick ett bra flyt och Strass var med o var positiv. :) väldigt duktig idag! Hon har mycket energi och använder den på rätt sätt! Sedan blev det en hel del pyssel med henne på em/kväll. Sedan lite snack i stallet :) skönt att bara gå omkring o inte göra nått särskillt. Sånt gillar jag! Körde ävn en till maskin tvätt o lagade mat :) var ute o nattade Strass för lite mer än en timma sen, hon fick lite pussar o mys samt kvällshö och back on track. Nu ser jag hockey och ska snart ta en dusch, innan sängen kallar. Ta hand on er. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0