Måndag 17 maj 2010

Har varit en lugn men lång dag idag. Dem flesta hästarna hade vila på schemat. Red bara en idag, plus Strass. Son jag förövigt gjorde redan på morgonen. Har bara varit Emma och jag idag men det har gått bra iallafall. Vi har bara hållit det tempo vi ansåg att vi behövde. Hur skönt som helst :) Imorn kan jag tro att det blir lite mer o göra. :) nu har jag precis duschat och tittar lite på TV. Om nån timma blir det väl sängen skulle jag tippa! Hur har ni det i Norrköping? Puss&kram

Kommentarer
Postat av: cissi

booring, jag har ingen att luncha med..

2010-05-18 @ 11:13:40
Postat av: Jossan

Regnigt o soligt om varannat och lite trök sådär iblad!

2010-05-18 @ 20:03:37
Postat av: Tess

Massa o städa o tråkigt uta Bella & Strass! :(

2010-05-18 @ 20:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0