Lördag 8 maj 2010

Dåså, då var vi på väg. Har kommit en liten bit, snart i Linköping. Lite tårar har förstås fällts, specielt när jag sa hej till Skutt. Strass var lite orolig innan vi lastade och åkte men nu står hon stilla så snällt som vanligt. Vi räknar med att varaframme vid 15.00 ungefär, med en liten paus halvvägs. Inte så mycket trafik o det är skönt. Pappa kör nu. Regnar gör det! Ja usch. Men då har ni i alla fall en liten update. Jag ska försöka skriva något ikäväll oxå. Har ingen dator med mig änsålänge. Var oc skulle köpa en igår, men mitt alterego o ja kom inte överrens riktigt. Så jag får skylla mig själv. När jag är ledig nästa gång ska jag åka in til Gbg och köpa en :) Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ni får köra försiktigt!

Det kommer bli jättetomt i stallet utan dig o Strassen, men jag tror att ni kommer få det jättekul och lära er massor. :) Kramar

2010-05-08 @ 10:53:58
URL: http://medora. blogg.se
Postat av: Tess

Jag saknar dig redan :( men hoppas det blir bra för dig!

2010-05-08 @ 19:56:19
Postat av: Denize

Ha det så jättebra nu!

2010-05-08 @ 20:09:25
Postat av: Anna

Ha det så bra i gbg bella!

Kram från anna (nu australien men annars furingstad, så vet du kanske vem jag är=)

2010-05-09 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0