Lördag 8 maj 2010

Då har man landat för dagen. Strass står och äter sitt kvällshö som jag var ute och gav henne nyss. Kraften hon fick är troligtvis slut för längesen :) sitter nu och har duschat, kollar på tv. Fick världens mysigaste Kingslandtröja av Emil som hejdå present, den kommer användas väl. Imorgon ska Strass och jag ta en tur i skogen ihop. Utöver det igen planerar. Ska förädla låna nån bil så jag kan ta mig till affären och handla lite mat. Sedan kommer Emma hem, hon är o tävlar i Danmark så då blir det väl lite snack kanske på kvällen. Sen på måndag drar det igång på riktigt. Det har varit lite sorgligt idag kan jag inte undgå att säga. Både när jagåkte från NOrrköping , på vägen, när pappa åkte hem igen och lite nu på kvällen. Tur jag har Strassan med mig. Hos henne går det bra o va ledsen. Ho är glad ändå! <3 Tror det blir sängen alldeles snart, är så trött!!! Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0