Lördag 15 maj 2010

Strassan har fått gå i pessoalogen idag 30 min. Skötte sig mycket bra. Den som hae kommit på pessoaselen borde få Nobelpris! Troligtvis N. Pessoa eller ;)?! O anledningen till att jag inte hann rida Strass var för att en av våra hästar fick kolik och fick åka till klinik akut. Inget vidare allvarligt men han blir kvar över natten med dropp. Annars så har det ösregnat här hela fm o halva em. Riktigt tråkigt. Red en sväng med hästar ute, 4 st. 4 andra gick på banan och två long i ridhuset. Har även idag haft bra med hjälp an de två tjejer som sover här o så en till som kommit idag o stannar tills imorn. Emma skrev till mig förut idag att jag kunde vara ledig imorn, så så blir det. :) mycket uppskattat och det ska bli skönt. Ska se om jag kan låna bil o ta mig till Gbg :) puss & kram.

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt med ledigt va!? Kan tro att det är långa dagar. Men att du lär dig massor. Kram

2010-05-16 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0