Fredag 14 maj 2010

Idag har jag haft hjälp av två tjejer som stannar tills på söndag. Sover hos mig så harlite sällskap o det är mycket uppskattat. Börjar bli aningens ensamt. Stallet har gått bra idag, 4 hästar ridna och 5 longerade. Oh så effektivt :) annars sp var stallet helt klart ca 18.30. Därefter tog Strassan och jag en mysig barbackatur i skogen i det underbara vädret som kom på em/kvällen. Mycket att titta på enligt Strass! Annars då, fick ett SMS från Otten förut idag... Tragiskt. Vad ska jag med det till, 35 mil därifrån. Första fredagen på länge som jag berkligen inte gör nått alls. Jobb imorn kl 07. Tänkte att jag skulle försöka skriva ner alla rutier på en dag här. Men tar det när jag fixat en dator så jag kan göra lite bättre layout med texten. Inte ens styckesindelning fungerar. Så sorry för det om det är jobbigt att läsa, men hoppas ni står ut :) nu ska jag kolla klart på hockeyn o sen sova! Puss&kram.

Kommentarer
Postat av: Tess

Klart man står ut, så länge du uppdaterar! Kram

2010-05-14 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0