Tisdag 30 mars 2010

Lovar för mycket, tydligen.

I gårkväll i ivern av att träningen hade gått bra råkade jag visst lova film från dressyren nu ikväll. Dock hade jag nog då förträngt att det var slutliga och avgörande hockeymatchen. Sååå.... I'm sorry. MEEEEN LCH VANN och det är så jävla härligt alltså. Nu väntar semi och det tror jag blir en lätt match!!! 


 Det har ju för övrigt inte direkt bombarderats med komentarer ang. hoppningen (fyyy vad tråkigt). Trots allt över 50 läsare?! Så det kanske inte är panik med dressyrfilmerna heller. 


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: elin

jag vill se film från dressyren.. =) heja LHC!!!

2010-03-30 @ 21:48:56
Postat av: Kristin Mellqvist

Jag tyckte det såg jätte bra ut. Jag hade med velat vara med om det hade vart på lördagen :) Nu ska Björn börja komma till VRF så då ska jag vara med där. Första gången är den 6 April. :) Lycka till med dressyren med.



Kram

2010-03-30 @ 21:53:57
URL: http://xtins.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a, f a n t a s t i c FÅÅR

Guuu vad fin header du har :O :D

2011-02-09 @ 22:39:31
URL: http://maszerati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0