Tisdag 23 mars 2010

Tidigt klar innan jobbet.

Är fortfarande lite sur över LCH´s förlust igår! Jag tyckte nog att dem var värda en seger. Det som gjorde det hela så jäääääävla surt måste ha varit Frölundas mål i sista perioden med bara 28 sekunder kvar, vilket gjorde att det blev 1-1 ist. Vilket då betyder för icke hockeyinsatta att det blev en fjärde period- sudden death. OCH DÄR gör Frölunda mål med bara 38 sek av den perioden. Första målet vinner så ja va fan! Frölunda vann, heelt ofärtjänt tycker jag. Men det kanske bara är jag de. Nu väntar iallafall två hemmamatcher på onsdag och fredag (som jag förövrigt försökte få biljetter till men det gick inget vidare) så då hoppas vi på två raka!

Annars idag då lite jobb precis som vanligt, det regnar och det gör mig ännu mer sur. Efter jobbet blir det möte på Folkbladet och sedan stallet förstås. Det är skönt att vägarna har tinat och faktiskt är mjuka av allt vatten/snö så dessa går att galoppera på. Väntar fortfarande på att snön på ridbanan ska smälta bort så man kan få lite ordning på det här nu. Inhandlat B-vit till pollarna. Dock var kraffts B-vit slut så jag fick ta Shy-Feder. Vet egentligen inte om det är någon vidare skillnad med eftersom att mineralerna jag har är Kraffts och även Strass energi är Krafft så käns det som att man bör fortsätta på det. Mycket dumt att blanda massa olika fabrikat, eller är det bara jag?

Jobbet nu!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0