Söndag 28 mars 2010

Hoppträning med Strass.

Hoppträning för Björn idag. Jag måste säga att jag är nöjd! Speciellt om man jämför med hur hon va på Björn-träningen förra veckan. Hon hade en bra bjudning och var engagerad. Hade en del bra idéer själv och hoppade oxå helt okej. Frambenen är inte så bra, men bakbenen desto bättre! På slutet tror jag orken tog slut lite, hon hade inte riktigt energi att ta i riktigt lika mycket och ful-stoppade ett par gånger. Men det kom vi ifrån tillsist med.
Har ett par filmer från dagen. Har dock inte klippt ihop dem något för det orkar jag inte nu så bjuder på små snuttar istället! Som tidigare sagt, kommentera gärna, både positivt och negativt. Jag tar tacksamt emot allting som kan få mig att bli en bättre ryttare!


Komigen :)

Puss&Kram

 








Kommentarer
Postat av: Astrid

Hon hoppar väldigt bra och väl, men som du sa så är ju inteframbenen jättebra, men däremot bak. Ser man tex på film 2 och 3. äRLITE svårt att dömma av filmerna, de är lite korta och osammanhängande men annars tyckerjag att det är ett trevligt ekipage jag ser!

2010-03-29 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0