Söndag 21 mars 2010

Släpper ett litet inlägg.

Har varit skapligt dåligt med det på senaste tiden. Vi får väl se vad jag kan göra åt det. :)

 

För tillfället går det lite sisådär med Strass. Hon är lite apatisk, okoncentrerad och nästan lite "tom". Absolut inte ofräsch eller verkar ha ont, men på något sätt lite uttråkad.  Skötte sig inte till 100 på hoppträningen igår förutom på slutet då hon blev sitt vanliga jag tack och lov. Diskuterade lite med Björn och troligtvis är det en kombination av fällning/ bruns och att musklerna börjar bli lite trötta nu när hon varit helt igång ett tag efter vilan. Jag tycker iallafall att det absolut låter rimligt! Så imorn ska jag åka och köpa B-vitaminer till henne. Har även beställt nya Super-E (equistro) till henne. Mina har tagit slut och jag har varit lite dålig på att fixa nya (fyyy). Tycker iallafall att dessa är superbra och värda varenda litet öre! Så det så. Man väljer själv vad man vill spendera sina pengar på :)
   


GammelgubbeSkutt överträffade mig idag! Ruskigt fin och sånt är alltid roligt. Det är som Triss, plötsligt händer det ;) Han blir aldrig gammal dendär killen. Energin bara sprudlar ur honom vilken tid det än är på dygnet och vad för arbete som är står på schemat. Han är guld, min bästa Skutt! ♥

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Har du provat equistros b vitamin?? jag ska åka å köpa det på tisdag till shiloh..

2010-03-21 @ 18:41:14
Postat av: elin igen.. =)

jag hade de i höstas å jag tyckte den va bra! ska bara ges 2 ggr i veckan..

2010-03-21 @ 18:42:59
Postat av: Bella

Är det Triforcen? Vet att Björn pratade om den. Kanske värt att prova!

2010-03-21 @ 18:43:21
URL: http://asterix.blogg.se/
Postat av: Elin

kommer inte ihåg vad den heter men när jag kollade på ridsportbutiken.com så tror jag att det kan vara haemolytan..

2010-03-21 @ 18:54:35
Postat av: tess

triforcen är toppen! har den till gurra

2010-03-21 @ 18:57:04
Postat av: Bella - Lycka kan visst köpas för pengar

Ja! Du har helt rätt. Triforce är ju den med C-vit i :)

2010-03-21 @ 18:57:31
URL: http://asterix.blogg.se/
Postat av: tess

men c-vitamin behöver man inte ge för hästar producerar det själv... :P så det är pengar slängda i sjön

2010-03-22 @ 10:28:45
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: Gabriella

sv: ååh tack vad roligt att du tycker det! :D



Vilken fin bild och fin blogg du har! :D

2010-03-22 @ 17:51:32
URL: http://gabriellabramstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0