Måndag 1 mars 2010

En mycket bra helg.


Mycket härlig helg i Gbg måste jag säga. Köpte saker som jag behövde lite, behövde lite mer och inte behövde alls. Sån är jag J Jag är nöjd i alla fall! Väldigt. Ska försöka fota sakerna i kväll i stallet, så kan jag visa. Gjorde av med ganska mycket pengar totalt, men jag hade ju sparat så det känns bra i alla fall! Skutt och Strass blir säkert kanonglada ;)

Precis som det är skönt att komma bort, är det skönt att komma hem när man varit borta. Jag är hemmatam, otroligt hemmatam… Inget jag lider över.

Helgen har som sagt varit kanoners, mycket fina hästar att titta på och en hel del fina saker att klämma på. Kommer hem med en stor säck inspiration.




Ja, ikväll kommer bilder på sakerna jag shoppade. Jag har inte slösat, jag har spenderat … (som C sa) Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

Hur lätt som helst att spendera pengar på hästsaker (a)

2010-03-01 @ 22:41:22
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Jenny

Bilder tack!

2010-03-03 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0