Fredag 26 mars 2010

Mycket hockey nu.

Närapå mer hockey än häst, och mer får vi hoppas att det blir. Men då måste LHC vinna idag annars är det kört. Tyvärr... LIGG PÅ & SÄTT PRESS!

 

Strass kastade av mig i tisdags och sprang hem. Vi var ute i skogen, nästan 30 min promenad hem. Jag var inte jätteglad då kan jag inte påstå. Det regnade dessutom oxå. Jippie! Sedan lämnade jag bort henne på onsdagen till Siri för jag kände att hon behövde någon som inte fokuserade på det som var "dåligt" utan bara red på som vanligt. Tack för det Siri ännu en gång. Igår red jag premiärtur på ridbanan. Snön har nästan smällt och det var helt okej att rida. Det gick nog över förväntan. Inget bråk utan det flöt ganska bra. Idag har hon fått vila. Imorgon blir det lite motion i skogen och på söndag är det hoppträning.

Skutt fortsätter att göra precis det han ska som vanligt. Jätteduktigt kuse idag som arbetade kanon och var hör och häpna riktigt avslappnad och fin HELA passet. Han har lite lätt för att bli lite för ivrig och spänd. Tumme upp för honom, massor! Som jag säkert sagt tidigare, han gör en aldrig besviken.

Imorgon då, för övrigt. Mamms fyller år, HURRA! På förmiddagen ska Cissi och jag ta en tur till Sharpman och troligtvis Mantorpshoppen. Jag ska köpa nya ridbyxor. Det är på tiden för det är längesen. Idag gick mitt sista hela par sönder, and that´s a shame! Så det så :) Jag hoppas jag hittar några bra, flera par skulle inte sitta fel.




Nu då, KOMIGENCLUBEN - go blue.




Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Siri

Klart man ställer upp för varandra! ;D

2010-03-27 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0