Tisdag 1 juni 2010

Sommar på riktigt...


... hur skönt är inte det? Närmre 25 grader här och lysande sol hela dagen. Det kan man knappast klaga på! Snygg bränna får man med. Dock har jag hållit mig ifrån T.shirt och kör med linne, men linjer får man ju ändå.
Har varit en lång dag idag. Men har haft sällskap hela dagen av praktikant och Ida (Emmas systers hästskötare). Det hat gått bra även fast det var jobb från 7-19 idag! Det blir lixom lite lättare då. Längesen jag skrattade så mycket :)
Jag har bl.a. jagat får. En historia för sig men ändå så kul. Nu på kvällen har vi varit och ätit MC Donalds och sen handlat lite.
I morgon åker Emma med 6 hästar till Strömsholm. Jag blir kvar hemma med endast 6 hästar kvar, inkl. Strass så det blir lite av semester :)  Anledningen till att jag blir kvar hemma är p.g.a. att tjejen som skulle varit här har fått förhinder och Emma kunde ju inte gärna lämna praktikanten kvar hemma. :) Men det blir skönt.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0