Onsdag 2 juni 2010

Lååååång dag.



Har varit vaken sen kl 06 idag, ut i stallet kl 07 och sen dess har det gått i ett. En kvarts frukostrast vid halv tio och en kvart lunchrast vid halv ett.  Emma åkte idag med 6 hästar till Strömsholm, kommer inte ihåg om jag nämnde det?! Ensam kvar i stallet nu till på söndag, det är 6 hästar kvar att ta hand om, så det blir rätt lugnt med andra ord :)
.
Idag har jag ridit ut tre hästar i skogen. Promenad för dem så bara luff med andra ord. Några trimmades på banan, men det skötte Emma om idag! Det blev till att lägga på ett kol hela dagen för att hinna få allt klart tills halv 3 då dem åkte. Även jag åkte iväg med en av våra 5-åringar på tävling nånstans i tjotaheiti! Låångt ut på vichan. Han var iallafall kanonfin och satte sin tredje och sista nolla i 120 - så nu är han oxå klar för Falsterbo. Vi var hemma vid halv 9 och då var hästarna mycket hungriga... och jag med! Strassan har gått i hagen hela dagen och loppat sig. Varken hann eller orkade med nån ridning idag. Imorn är det trim på schemat för henne och på fredag eller lördag tänkte jag hoppa lite småhinder bara. :)
<br>

Annars flyter allting på bra.
Jag ska nog ta och sova nu, är trött!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: frida 0736583202

hoppas du mår bra och trivs med ditt nya jobb. kul att läsa din blogg. ha de bra

2010-06-04 @ 20:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0