Måndag 7 juni 2010

Oj vad tiden går!

Har varit lite halvkass på uppdatering nu... beror på att jag haft massa sällskap hela helgen :)
.
Annars rullar allting på bra här. Har ju varit toppenväder så det har varit jätteskönt. Idag dock regn hela dagen.
I helgen var Ida & jag på Allum och shoppade lite. Vi bestämde oss en gång för alla att bli av med fula bonnbrännor, så vi köpte en hel bunt tub-toppar var! Så nu finns inga bleka linjer efter linnen och tröjor. Hur bra som helst! Jag köpte även ett par skor och en väska. :) Så shoppingbegäret är stillat för ett litet tag!
.
Strass tappade en sko i lördags så hon stod både lör och sön. Idag fick vi den påslagen igen. Det blev longering i pessoan över bommar som motion vilket hon gjorde väl. Hon blir smalare för varje dag nu, det är ju skönt. Måste bli av med dendär stora på mitten ;)
.
Nu blir det lite slösurfande ihop med slötvtitttande. Ta nu hand om er, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kalasfin blogg ju:D

2010-06-09 @ 00:26:18
URL: http://olinlundmark.blogg.se/
Postat av: Tränarn ;)

1 o 2 banta på!!!

2010-06-10 @ 10:51:54
Postat av: Gabriella - Lycka kan visst köpas för pengar

Jajameen, både Strass o jag ;)

2010-06-10 @ 21:50:56
URL: http://asterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0