Fredag 4 juni 2010

En liten kortis.



Det får bli så. Jag är trött nu och ska ta en dusch innan jag går och lägger mig. Jag har fått massa färg och idag har jag haft tubtopp på mig hela dagen så nu är de fula linjerna borta oxå! :)
Annars är det väldigt lugnt och skönt här. Ida och jag har grillat nu ikväll och nu glor vi lite på TV.
Trimmade Strass på banan idag och hon kändes fin! Lite trött för igår var vi ute och galopperade på rakbanan 3 gånger, men annars bra! Hon blir lite lång och älg-ig ibland, både ork hos mig och henne som tryter, men helt klart bättre.
Nu ska jag duscha och sova,
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Nu vill jag se bilder o veta mer om hästarna :D

2010-06-07 @ 17:14:20
URL: http://malvaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0