Tisdag 13 juli 2010

Haha, jag bara älskar kommentaren jag fick igår;
 " Hahaha, Butetsadel? Du är ju ingen världsmästare direkt..."
Den bara lyser avundsjuka! Har då aldrig påstått mig vara någon värlsmästare, men jag tycker inte att det är något fel med att ha en sadel som man trivs i :) Fortsätt gärna diskusionen om du vågar ;)


För övrigt vaknade jag skapligt tidigt idag och åkte direkt till stallet och red osv. Lika bra att göra det då det ju blir så satans varmt på dagen, då är det outhärdligt., Skrittade ut en sväng och red sedan ca 30 min på banan. Strassan kämpade på bra, var lite stel och hade lite svårt att runda sig för inner i vä varv. Men på slutet var hon riktigt fin! På torsdag ska vi hoppa lite granna, det ser jag fram emot :)

Annars idag bjuder inte dagen på något särskillt. Ska och hämta pappa på Skavsta kl 17, men det är ju ett tag kvar dit så att säg!

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecka

så himla löjligt, man ska ha den utrustning man trivs med jag köper gärna fina saker o jag visar mig knappt utanför stallplan...

Som du säger, det bara skriker avundsjuka.

2010-07-17 @ 12:09:43
URL: http://rebeckawersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0