Onsdag 14 juli 2010

Toppen!

 

Jag ororade mig idag för att jag inte har något schabrak som matchar mina nya KL byxor. Too bad så att säga, när jag sedan kom på att jag har mitt svarta Anna Scarpati som jag köpte i Gbg, med klarblå kant. Samma som luvan här. Tjooho och lyckan är gjord.

Red ut Strassan i skogen idag, en lugn promenad. Hon har blviit biten på näsan så hon är lite svullen precis i mungipan så jag fick ta hackamore. Är dcet inte bättre imorgon så får jag ta det då med, när vi ska hoppa. Så då skulle det kunna gå hur som helst.


Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

ja vet! hur fin som helst!:) hörde att du är tillbaka i stan!?:D vi får ta en fika nån dag:)

2010-07-15 @ 16:51:38
URL: http://kajjan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0