Torsdag 14 januari 2010

Skriver just ni ifrån sägen, testar min nya bästa vän lite. Haha. Igår när jag var ute o red Strass såg hon något väldigt läskigt i mörkret vilket resulterade i PIAFF resten av vägen samt en häst som var ungefär 1 dm kort:) mycket energi har hon lilla pluttan. Skutt då? Jo han är så jäkla fräsch just nu då det är inte klokt! Mjuk och fin och följsam som aldrig förr. Snön gör sitt den oxå ;) var ute på en härlig tur i dimman på honom igår och kände mig jagad och förföljd hela tiden :). Var nog inte det för gamlegubben var Stencool som vanligt! Otroligt bäst är han den grabben. Ingenstans kan man tro att han är 19 inte. Det tror han inte ens själv! Vissa dagar tre än en unghäst på fyra år. Han blir ladrig gammal. ! Å ingen mindre än jag är lycklig för det! Nu är det dags att knocka kudden. Imorgon är det fredag o det är skönt. Stallet på morgonen o fixa o dona lite sen efter. Jobbet blir det åter stall o då ridning! Puss kram o god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0