Söndag 10 januari 2010

Söndag och sovmorgon.

Jag hade en ganska bra kväll igår trots allt, kollade på Scary movie som för övrigt är en riktigt larvig film, haha. Jag drack te, åt semla och sen lite choklad på det så mig gick det ingen nöd på inte. Även om det blev lite långtråkigt ibland. Somnade väldigt snabbt sen när filmen var slut och sov gott hela natten :) Vaknade vid sju idag och var i stort sett pigg men tänkte att nej det är för tidigt så jag låg kvar i sängen och somnade inte om p åen timma ca, så sen när jag väl vaknade igen var kl kvart över 10! Lite ångest för det men äh, det är söndag. Jag ska alldeles snart bege mig ut til stallet och rida mina små pluttehästar. Inte lika kallt idag, bara typ -5. Nästan så det går bra med linne.

Skriver väl kanske en rad ikväll med när jag kommit hem ifrån stallet.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

började blogga i veckan så den är ganska färsk ;) bra då följer vi varandra :)

2010-01-10 @ 11:30:12
URL: http://linnskjetne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0