Onsdag 20 januari 2010

Lågsam dag.

Seg dag på jobbet och sånt gillar jag inte. Har skaffat mig lite att göra hit & dit men det hjälper ju knappast. Lågsäsong suger helt enkelt.

 

Stallet som vanligt. Strass skötte sig nästintill exemplariskt och Skutt fick en vilodag men istället en hel del pyssel och mys. Har suttit och kollat på massa gamla bilder och jösses vilka underbara minnen jag har med den hästen. Jag skulle kunna skriva en bok om det. Och om hur underbar han är. Han har lärt mig så otroligt mycket, utvecklat mig som ryttare. Bättre första storhäst kunde jag knappast fått!

Underbara bästa Skutt



En dag ska jag bjuda på ett rejält inlägg om hela vår tid tillsammans hittills!
Puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Ni har alltid varit ett perfekt par och ser alltid så lyckliga ut ihop.

2010-01-21 @ 08:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0