Lördag 9 januari 2010

Underkänt.

Jag gjorde det igen, skrev 2009 i rubriken. Ännu en miss, så dåligt.

 

Måste väl själv erkänna att jag varit lite dålig på update på senaste tiden. Förlåt för det! Hemkommen ifrån stallet nyss. Underbart väder idag. Sol, vindstilla och bara massa massa snö. Härligt. Lite kall om fingrarna är jag så lite halvknappligt att skriva faktiskt. Planerar på att ta ett bad, eller dricka lite varm oboy, krypa ner under mina härliga duntäcken och kolla på en bra film. Vi får väl se.


Tog en tur på Strass i snön. Nu ska hon sättas igång igen! Planerar att göra enligt följande


Tror detta blir bra, vill skynda långsamt :)

 

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tycker det låter jättebra, klokt o genomtänkt!

2010-01-09 @ 17:11:48
Postat av: Jossa

Bra Bella, bra tänkt. Tycker inte att du behöver ta det snabbare änsåhär. Riktigt bra o för att bygga upp lite muskler och återfå elastisitet i henne. Hon är en liten häst men mycket att rida. Ska bli kul att se :)

2010-01-09 @ 17:59:47
Postat av: Bella

Tack, härligt att få lite positiv respons på det hela :)

2010-01-10 @ 11:18:20
URL: http://asterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0