Lördag 9 januari 2010

Dagens andra och rätt skrev jag.

Kom hem ifrån stallet för en timma sedan för andra gången idag, var ute nu en sväng på kvällen för att vakna till liv lite och för att pussa lite på mina bästa så dem inte skulle somna av tråkhet en lördagskväll. Båda två fick sig en rykt på 25 min var och ett helt fång med morötter och ett varsitt äpple för att lyxa till det. Sen tog jag en häst-tidning och satte mig på ett varmt täcke utanför deras boxar och läste i ungefär en halvtimma. Sen åkte jag hem igen.

Lite sur på Halebop som strulat till min beställning rejält så den t.o.m. annullerats. Grymt irriterande. Får nu inte Iphone 16gb vit, utan för nöja mig med en svart 8gb. Hurra, not. Men iallafall. Allt är väl bättre än den jag nu har. Jäkligt tråkigt måste jag erkänna men det är väl som det är, antar jag. Hoppas att den kommer snart iallafall.

 

Just nu vet jag inte vad jag ska fördriva kvällen med. Var ett tag otroligt sugen på en nykter spontan utgång till Hugo eller ngt men ingen verkar vilja slita sig ifrån TVn idag. Vilka ena! :) Imorgon kommer iallafall Malin hem för alltid, och då lbir det fart på det. Redan nästa helg faktiskt. Då blir det partej för o fira Karin & Martin som fyller 20 båda två. Hurra!

 

Ha en trevlig kväll, jag tror jag ska se på Scary Movie. Puss


Kommentarer
Postat av: tess

tänk, det är ALDRIG någon som frågat mig om jag vill göra något när de gnäller om det dagen efter ;P

2010-01-10 @ 11:03:52
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: Bella

Att jag inte tänkte på det! :)

2010-01-10 @ 11:05:05
URL: http://asterix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0