Lördag 23 januari 2010

Himla skönt med lördag!

Började dagen med stallet. Endast en häst idag, Jenny hade Skutt.

Red ut med Strass, har ju nu börjat trava på henne och det fungerar jättebra verkligen. Hon känns väldigt fräsch och på G. Det gillar vi. Tog även med mig kameran till stallet men hade ingen lust att fota faktiskt, så sket i det helt enkelt! ha. Strass trampade även av sig en sko i går. Sååå träligt. Precis nyskodd nästan och hon har inte tappat en sko sen min studentvecka, alltså ett bra tag sen! Nu med snösula och broddar och allt. Tror hon trampade på sig själv och bara klev ur skon för hoven var inte det minsta trasig. Ska iallafall höra av mig till hovis på måndag. Tack o lov att det är snö så man kan skritta ut iallafall!


För övrigt då inget nytt. Lägtar fortfarande som en tok till Gbg! Lagt undan en hel del pengar denna månad med så shoppa SKA jag göra. Ska försöka hitta något fint träns :) och även köpa ett strasspannband i guld, som Skutt kan ha. Strass har silver och Skutt guld, kan inte bli bättre ;) Får även se om jag köper hjälmen jag visade för ett tag sen, är bra sugen men det känns lite småonödigt ändå. Vi får väl se.



Georgis fotade Malin och mig häromdagen (chefen alltså ;)) Mycket mycket fina bilder blev det.  Någon liten förstoring kommer det att bli, har bara inte bestämt mig för vilken ännu! 








En bättre vän får man leta efter ♥


Kommentarer
Postat av: Jossa

Kanonfijna bilder värkligen!

2010-01-27 @ 16:28:51
Postat av: Josefine

Du är så otroligt söt, Bella! Jag gillade speciellt bild nummer två. Ni båda ser ut som änglar!

2010-02-12 @ 00:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0