Fredag 1 januari 2010

Nytt år.

Höll på att skriva "2009" när jag skrev rubriken, vilken miss. Nu är det 2010 och ett heeelt nytt år. Egentligen inget konstigt med det ju :) Ser fram emot ett par saker i år, t.ex GBG horseshow, Falsterbo och sen min 20 års dag och dessutom 4 år med Emil (:


Tänkte att jag skulle göra en liten lista som alllla gör. Intressant, eller inte... upp till er :)

God Fortsättning!


1. Gjorde du något i år, som du aldrig gjort förut?
Tog studenten :D

2. Gjorde du något i år, som du inte tänkt göra?
Fotade Bröllop

3. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften. Vill jag ändra på något så gör jag det, behöver inte ett nytt år för det :)

4. Blev någon/några av dina närstående föräldrar i år?

Jajamänsan!

5. Dog någon som stod dig nära?
Ja

6. Vilka länder besökte du?
Vad jag vet så var jag bara i Sverige i år.

7. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nej inte direkt. Är nöjd med hur jag presterar osv.

8. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Utspringet 11 juni
Coldplayspelningen förstås 22 augusti
Tävlingen på rappesta i maj med Strass

9. Största framgången?
Svårt att säga, men det måste nog bli ihop med Strass, hur mycket vi har utvecklats tillsammans under hela året i både hoppning och dressyr.

10. Största misstaget?
Låta prestationsångesten ta glädjen ifrån mig ibland.

11. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej väldigt lite sjuk tack o lov som vanligt. Svimmade en gång på jobbet, hela bara sådär. Ingen vet varför och det har inte hänt igen. Sen blev jag ju översprungen av två hästar och fick en spark i huuvdet och hjärnskakning.

12. Bästa köpet?

RG- schabraket tror jag :D

13. Vad spenderade du mest pengar på?
Hästarna, TVEKLÖST!

14. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Strass och Skutt, Emil, vännerna och att jag fick jobb!

15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Jag kan inte välja

16. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag. På de flesta punkter.

17. Vilken dag var årets sorgligaste?
31 januari

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Spenderat pengar

20. Hur tillbringade du julen?
Hemma i Smedby med familjen på mammas sida, sedan till Eneby för familjen/släkten på pappas sida. På kvällen for jag till Emil.

21. Blev du kär i år?
Var redan och är fortfarande

22. Hur många one night stands?
Inga alls

23. Favoritprogram på TV?
Följde Idol mer eller mindre slaviskt. Annars tittar jag sällan på TV.

24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej inte hatar, men det finns folk som gjort mig besviken.

25. Bästa boken du läste i år?
Sorgligt att säga, men jag läste inget!


26. Största musikaliska upptäckten?
White Lies & Kings of Leon

27. Något du önskade dig och fick?
Tretorn Stövlarna :D

29. Något du önskade dig men inte fick?
En TT ;)

30. Årets bästa film?
Milleniumfilmerna

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Åt tårta och öppnade paket

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nej, jag är otroligt nöjd med det som varit

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Normal?

34. Vad fick dig att må bra?
Emil, hästarna, vännerna, Coldplay

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
Inte sugen.

36. Vem saknade du?
Ingen särskilld. Förutom Malin som åkte till Holland i 4 månader. Men hon är ju hemma snart igen!

37. De bästa nya människorna du träffade?
Georgis och Vanne på jobbet. Bättre personer får man läääänge leta efter. Underbara till max!


Kommentarer
Postat av: Jossa

Härligt tjejen :)

2010-01-04 @ 14:41:19
Postat av: Denize

Jag tänkte exakt samma sak som er. Och jag tror nog det är det enda sättet att få en häst att hoppa så.

Det är ju synd att folk kan hålla på så.

2010-01-08 @ 19:30:18
URL: http://wroteyourname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0