Torsdag 25 februari 2010

Vaken sedan 06.00

Ställde klockan på 05.50 för att hinna vakna till hockeymatchen som började 06. Sverige- Slovakien. Just nu ligger vi under, 2-3. Annars en faboulus vändning i 2 måls underläge- till 2-2! Då blev det intressant att kolla igen. Det värsta är att det är vinna eller förlora. Så det gäller att inte få panik! haha.

Mamma, söt som hon är kom med frukost på sängen till mig. Så morgonen har varit ganska mysig, och den är inte slut än. Paus mellan andra och tredje period så tror jag ska gå in i duschen. Ska lyxa till det med en liten inpackning tror jag. Häromdagen var jag hos min personliga hairstylist ;) Klipp och färg, hur tjusigt som helst. Så nu är man lite fräsch i håret igen. Tack för det!

 

Gbg imorn. Malin och jag ger oss av runt lunch tror jag. Innan det stallet och ta hand om hästarna. Jag har utsläpp så fixar allt då. Efter det blir det hem och packa och sedan fixa till sig lite. Åter söndag natt.
Men borta är jag inte än, så ett eller två inlägg hinns säkert med :)
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0