Söndag 21 februari 2010

Underbar dag.

Plockade upp Malin vid halv elva för att åka till Ingelsta och förstöra lite pengar. Fick med mig tre par linnen, underkläder, hårinpackning, ett par jeans, mascara och lite annat smått och gott hem :) Av vädret att dömma såg det mörkt ut för ridning idag med, men när vi kom ut ifrån shoppingen ca 1½ h senare var det klarblå himmel och strålande sol. Så himla skönt! Körde direkt ut till stallet och började med att rida.

Två kanonduktiga hästar hade jag idag. Båda två tror jag njöt av solen, precis som jag! Det var ganska kyligt, nära -13 gr och blåsigt så ibland svor jag lite för att det var kallt, men så väl inne i skogen var det stilla och skönt. Strass är väl mer eller mindre igång nu och i o med att det inte blev något ridhus nu i helgen ska jag försöka hinna med det någon dag nu i veckan. Hon känns otroligt fin och mjuk, är bärig och fin.
Skutt har jag inget att invända emot heller just nu. Han är på framfart, går bättre och blir mjukare för varje dag. Rom byggdes inte på en dag, så det kommer. Jag har ingen panik (:




Puss på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0