Onsdag 17 februari 2010

Lill-lördag!

Nej fy, om man kanske skulle ta och försöka sig på en liten update här igen då. Har lite lite skrivklåda för tillfället. Jag vet inte riktigt vad kag ska skriva, men än att mina hästar är otroligt fina :) Tänkte mig försöka åka bort till ridhuset i helgen med båda två för att rida lite ordentligt. Strass börjar bli redo för det nu.

Annars kanske jag skulle ta och lägga in filmerna på Skutt som jag lovat många gånger. Mitt moviemaker är så konstigt så jag orkar inte styra med det, därav att inga filmer kommit. Men jag ska se vad jag kan göra åt saken :)

 

Puss


Kommentarer
Postat av: Karin

Najs!:D vi kanske kan göra något roligt i studion? Lite mer vågat, med poser och så menar jag :D

2010-02-18 @ 12:12:44
URL: http://kajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0