Måndag 8 feb 2010

Massage, kiropraktik, Equiterapeft...

Vad man nu ska kalla det. ET säger vi. Kommer till hästarna idag, nu på morgonen. Båsa två ska få sig en välförtjänt uppmjukning med massage, akupunktur, laser och streching. Strass har fått det förut men för Skutt blir det allra första gången. Tror han kommer gilla det :) Gammelgubben är värd det!

Har ju förresten filmer ifrån träningen på honom senast. Har inte orkar klippa ihop det riktigt så ni får väl kanske vänta ett tag till, jag är otroligt seg vad gäller sådant. Vi får se helt enkelt.

Igångsättningen av Strass rullar på framåt och hon har börjat bli lite starkare igen. Pga av all jävla snö har det blivit lite lugnt förra veckan. Mest skrittarb. Vägarna blir ju så hårda när dem plogar och där det inte är plogat är det riktigt mycket med snö. Skulle vilja ge mig bort till ridhuset med henne någon dag men vill nog galoppera lite utomhus först. Hon känns förövrigt mycket fin och mjuk!



Dags att äta lite frukost sen ska jag bege mig :)
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0