Lördag 13 februari 2010

Jag har en så otroligt fin häst

Vissa dagar kommer det över mig som om det vore någon slags nyhet... Som att jag glömt bort det eller förträngt det. Idag var en sån dag!
Bara inser vilken otroligt fin häst jag äger. Helt otroligt verkligen. Jag blir så glad! För tillfället ja, lite muskelfattig och en aning småtjock men vad gör det när allting bara klaffar till 110% ?! Det är förstås Strass jag pratar om, ifall ni missade.
Red ut i skogen idag, till en början lite kossig men dem sista 30 min finns knappt ord för. Hon var så sjukt jäkla fin så jag bara satt och log. Hennes bakben är något utöver det vanliga när hon sätter den sidan till. Så himla fin och bärig, gjorde allt precis som jag bad henne om, med glöd. Övergångarna hon gjorde idag ska inte en häst under igångsättning kunna göra så bra. Jag bara förstår inte vad allt kom ifrån. Nog för att hon har varit fin det senaste, men dethär? Nä, jag är mållös. Och otroligt jävla glad!
Finns inte mycket mer att säga än att jag förstått vilken stjärna jag har köpt. Hon är ovärderlig och just nu längtar ingen mer än jag så mycket efter att få sätta igång med träning och tävling igen.

Puss på dig ♥

 

Strass

2001

Strauss-Chapman


Kommentarer
Postat av: Linn Skjetne

underbart när det är så :)

2010-02-14 @ 17:49:50
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: E

sötast ihop :)

2010-02-15 @ 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0