Fredag 26 februari 2010

Lite av  det ena och andra.

Haft en riktigt härlig dag och ska snart gå och lägga mig. Imorgon blir det upp vid 06 för att hinna duscha och fixa sig samt packa det sista innan jag ska hämta upp Malin halv åtta för att sen åka till stallet och packa in resten av tjejerna för att sedan åka till Gbg HS :) Skööööönt! Vi hoppas på bra väder så det går bra att köra. Jag håller på att packa lite, det går sådär. Jag har inte riktigt koll på vad jag ska ha med mig eller på mig känner jag. Änsålänge har jag bara partykläderna nerpackade. För ut imorn kväll ska vi om vi orkar med det. Men det tror jag nog!
Det jag absolut inte får glömma är väl bankkortet. Då blir det hus i helvete för min egen del. Även om det ska bli otroligt roligt att titta på massa duktiga hästar och fina ekipage som ger hundra inspiration så är även shoppingen en del. Så det går inte för dig att glömma sånt. Cash is king! ;)

 

Vi får väl se hur pigg jag är imorn, kanske hinner med ett litet blogginlägg trots tidig morgon!

Åter till väskan och packning.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0