Fredag 19 februari 2010

Gabriella-dagen.

och så kom det ett litet brev ifrån farmor, innehållande ett hadenäran på namnsdagen kort samt 100 kr. Som alltid på min namnsdag, på Gabriella-dagen. Hon är allt bra gullig hon. Imorgon måste jag ringa till henne. Det har jag varit lite för dålig på den senaste tiden och det gör ont i hjärtat. Älskade lilla farmor. ♥



Fredag för övrigt, jag sitter hemma och kollar på Sverige-Vitryssland. Hittills har det gått bra. 2-0 till SWE. Lundqvist sitter och pratar, han låter jävligt lost!  Har ätit lite chips, ätit en sjukt sur clementin och planerar att gå och lägga mig nu och fortsätta titta på matchen.  Sängen är förskräckligt skönt med alla kuddar och två duntäcken (: Imorn ska jag sova obehindrat tills jag av mig själv önskar vakna. Malin & jag ska till Vingåker och förstöra lite money och sen blir det stall :)
Båda hästarna fick en liten lugn runda motion idag, barbacka båda två. Strass lyckades ramla i stallgången imorse när jag mockade hos henne och skrapade upp knän + kotor en aning. Riktigt klumpigt. Så hon var lite svullen på ena knäet, ingen fara men likabra att ta det säkra före det osäkra.




Tänker faktiskt krypa ner nu. Och juste, ang. filmen på Skutt. Gjorde den igår, klippte och donade och grejade samt ladda upp på YT. Meeeeeen så när den var klar, var det helt fel. Jag förstår inte vad som hände. Imorgon, jag ska verkligen försöka.
Ta hand om er
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0