3 februari 2010

Massa, massa, massa snö idag.

Har varit dåligt med uppdatering det senaste, sorry :) Det mesta rullar på som vanligt förutom ett par saker. Men det käns bra iallafall och det är jag glad för.

 

Hade utsläppet idag och stackars hästarna, massa snö och blåst. Alla grindar var igen snöade och även dörrarna. Jag hade ett litet helvete att släppa ut dem! Hoppas för deras skull på lite mindre blåst under dagen eller att någon snäll förbarmar dig över dem och plockar in dem lite tidigare. Hoppas mest på att det slutar så jag kan rida i em. Strass vilade igår då jag tränade dressyr med Skutt som förövrigt var ganska duktig. Lite lat och försökte komma undan med rodeoshow ( som finns på film ;) ) men på slutet skötte han sig bra och lossna fint. Jag är nöjd med honom. Tess filmade, som sagt så jag kanske lägger upp något när jag fått filmerna, vi får se :)



Nu ska jag börja fixa iordning mig för jobbet och se om jag kan ta mig dig på ett vettigt sätt utan att köra av vägen!
Puss o Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0