Torsdag 1 april 2010

Film från dressyrträningen.

Igår hade jag tänkt att lägga upp den, men så var YT så segt så att bearbetningen tog så lång tid. Som förut då vill det inte riktigt samarbeta vad gäller musik och ljud så ni får väl sätta på egen musik eller stänga av ljudet :)

Samma sak här då, kommentera jättegärna :)

 






Idag slutar jag kl ett, så ska jag och äta lunch med Malin till att börja med. Är ledig fram till på tisdag och det är sååå skönt!
Har även lite spännande planer med mitt liv för tillfället, men det tänker jag inte säga fören det är 100 med det.  Hah det kan ni ju suga på lite :)

Nu ska jag fixa mig lite och åka till jobbet om en timma.
Puss&Kram och Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fint Bella :)

Hör inte allt Annette säger men jag skratta till när jag tänkte "akta vänster armbågeee..." o så sa hon det precis då haha :) Strass hade lite "större" och "svävigare" steg än jag sett på hoppfilmer (har ju mest sett bilder på henne). Hon ser inte skumpig ut men däremot gungig men du kämpar på bra tycker jag . ser jättefina ut :) Direkt du får ihop henne liite mer samtidigt som hon sänker nacken lite, så får ni en helt annan "harmoni" och det ser jätte mjukt o härligt ut =) syns extra mycket i slutet . och i galoppen där på bortre långsidan(andra varvet tror jag) när du får ihop henne lite till så ändras galoppen! Hon får en mycket rundare galopp och även form på hela kroppen.

Ni är i alla fall jättefina , fortsätt lägga upp dressyrfilmer säger dressyrnörden;P hhaha :)

2010-04-01 @ 16:14:22
URL: http://malvaa.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Ja det är helt underbart här ! :D

2010-04-01 @ 20:43:09
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tycker ni ser fina ihop och när du kommer åt henne då blir ju riktigt harmoniska! Kämpa på. Du har en oslipad diamant.

2010-04-01 @ 20:49:12
Postat av: tess

sök jobbet för meredith m-b :)

2010-04-02 @ 12:54:01
Postat av: Lovisa

WOW! Vad fin hon är då!

2010-04-03 @ 10:22:06
URL: http://lolloliten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0