Onsdag 14 april 2010

En uppdatering kan vara på sin plats.

Ännu är inte allt med min hemlis klart ännu så kommer att hålla på det ett litet tag till. Hade iallafall en kanonbra helg där jag var och jag är nöjd!

 

Idag har jag ridit ut båda hästarna. Riktigt duktiga var dem båda två. Strass har vårkänslor och jag ramlade av! Pinsamt nära att flyga en andra gång. Jag vet inte vad som hände :) Men jag satt bara och skrattade och skakade på huvudet. Knäpphäst! Mellan varven var hon iallafall väldigt fin. Imorgon väntar ett pass på ridbanan för henne. Dags att börja trimma ordentligt nu. Slut med att ligga på latsidan efter denna vinter. Nu jäklar!
Tråkigt bara att jag missade anmälningstiden till SRS på söndag. De har så otroligt mycket starter så det var stängt för efteranmälningar. Sånt är livet!

Skutt är pigg och glad men håller sig iallafall på marken med dem flesta benen :) Oxå otroligt knäpp och sör med alla sina vårkänslor. Underbara pålle! Han jobbade på riktigt bra och blev över förväntan mjuk och fin. Jenny ska tävla dressyr med honom den 24 april så det är dags för honom med, att lägga latandet på hyllan :)






Våren är här, nu längtar jag bara efter sommaren :)

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0