Lördag 3 april 2010

Nyfikna kan ni allt vara.

Många som vill veta vad jag ska göra nu. Men nyfikna kan ni ännu vara. :) Jag tänker inte säga någon fören allting är 100 bestämt och gått i lås. Innan dess kommer jag vara knäpptyst om det. Delvis för att slippa allt skitsnack som hästfolk gärna ägnar sig åt och dels för att det kommer förändra vardagen endel, och ingen ska behöva läsa det först här, innan jag berättar det personligen för dem det kommer att angå. För tillfället är det bara mina närmsta som vet om det. Efter nästa helg kommer jag veta hur det bli- då ska jag skriva här med :)  Nyfikna kan ni vara, gissa kan ni göra hur mycket som helst. Jag kommer ändå inte säga- hihihi!

 

Idag har varit en underbar dag. Stallet klart och kom hem just. Idag hade vi dedär med kommunikation igen osm inte fungerade så väl. Strass är en liten ärthjärna till och från :) Men arg kan man inte vara då det ju spritter i kroppen på henne (och de flesta andra hästar) förtillfället, nu när våren är på ingång. :)

Ikväll blir det påskmiddag hos Farmor. Innan det ska jag åka och hämta min bror i Linköping för att jag är såååå himla snäll :)
Glad Påsk och puss på er.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men tusen tack! Hoppas du kommer fortsätta läsa.

2010-04-04 @ 21:38:29
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0