Lördag 24 april 2010

En bra dag, hittils och bättre blir det förhoppningsvis.

I veckan började arbetsintervjuverna på Carlsbecker. Hittils bara bra, nästa vecka kommer några fler som ska prata med chefen! Det är ju bara han och jag där, så när jag slutar blir han ensam, vilket inte riktigt går ihop alla gånger. Jag hoppas verkligen att det blir någon bra som ersätter mig. Det är ett bra jobb!

 

Idag har jag haft morgonfodring och red Strass tidigt, innan hon gick ut i hagen.  Vi är verkligen back on track nu! Jättefin hela tiden och pigg och glad och sammarbetsvillig! Anmälde mig till Hageby den 2 maj, blir ju sista tävling innan vi flyttar. Imorgon är det dessutom hoppträning, jag hoppas att det går bra så jag blir pepp till tävlingen :) Annars utöver det hann jag med att mysa lite med Skutt på morgonen. Jenny hade hand om omhändertagandet idag. Men som sagt. Åt frukost i hans box, när han åt sin frukost. Hur häst-bok-igt är inte det?  Men det ska inte underskattas.

 

Ikväll kommer stallet hem till mig för lite umgänge. Linda och jag tyckte att det var dags så så fick det bli. När det bestämdes så hade ju inte jag bestämt mig för att flytta ännu, men nu när det blivit så blir väl detta lite av en "hejdå-umgänges-kväll" .

Ne nu ska jag fortsätta att fixa mig lite, återkommer imorn skulle jag tro!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0