Torsdag 10 september 2009

Morgonblogg.

I
går var jag på första mötet på Folkbladet. Det gick himla bra och vi är ett riktigt bra gäng så detta ska nog gå super. Tills på tisdag ska jag skriva en prestentation om mig själv samt fixa en bild som ska publiceras på fredag i tidningen. It better be good!

Idag är det jobb som gäller. Chefen har åkt iväg i 3 veckor så kommande veckor blir nog ganska lugna för oss. På gott och ont. Sedan stallet. Felicia har Skutt och jag ska hoppträna Strass. Vi hoppas på uppehåll då regnet verkligen ÖSTE ner förra veckan. Jag ska se till så att vi plockar fram alla titthinder som vi bara har så Strass får kolla lite, med tanke på resultatet ifrån helgen. Har inte upplevt henne tittig på hinder förr men å andra sidan har hon kanske inte sett speciellt mycket olika hinder i sitt liv. Det är bara ut på tävlingar! Åby den 19;e och sen CR på Smedby den 24;e är vad jag har planerat än så länge.

Nu kanske det borde vara dags för mig att gå och fixa håret och lite makeup inför jobbet. Jag blir sjukt seg efter att jag duschat.
Puss & kram hela da'n

Kommentarer
Postat av: bella

hej, har du designat din blogg själv :)?

superfin va den!

2009-09-13 @ 09:33:23
URL: http://isaabellamaria.blogg.se/
Postat av: LOLLO

Hej Bella. Var jobbar du?

2009-09-15 @ 10:33:02
URL: http://louiselinden.blogg.se/
Postat av: LOLLO

OK! :) Då vet jag var du jobbar, lite roligt att höra vart "alla" tar vägen efter studenten! :)

2009-09-15 @ 13:23:36
URL: http://louiselinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0