Tisdag 15 september 2009

Ny header...igen.

Nu har jag gjort om den igen. Lite enklare, lite mindre rörig. Så är det :)

Sitter på jobbet nu. Har en lugn dag. Dock har det varit en hel del kunder inne som jag har fotat och hjälp. Slutar om ca 45 minuter och då ska jag såklart till stallet. Hade utsläppet i morse så jag har redan fixat allt, bara att rida. Strass dressyrtränade igår och var sååå himla fin så idag blir det bara att sträcka på dig ute i skogen. Medryttaren har Skutt :)

I helgen som var gjorde jag inte något speciellt direkt. Emil fyllde ju som sagt va 20 i fredags så det blev lite tårta-ätning och sånt. Himla mumsigt. :) Han åkte på bilträff lördagkvällen så då var jag bara hemma ihop med pappa och kollade på Disneyfilmer till pappas besvikelse, lite. hihi. På torsdag blir det föresten tårta igen, då fyller ju jag år:) För övrigt den helgen var jag bara i stallet. Fotade hästarna till klubbrummet och blev nästan klar, sen försvann solen och då var det inte kul längre :) Vi ska försöka fortsätta en annan dag med det så alla får en fin och ny bild där inne i fina nya ramar och så.

Nu ska jag återgå.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: SAara

Mycket tjusig må jag säga!

2009-09-15 @ 21:06:22
Postat av: Tess

jaa mycket tjusigt som alltid =) och disnayfilmer är allttid kul och tårta är gott mumma

2009-09-16 @ 09:23:34
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: Jossa :)

Ja men precis, håller med den innan. Mycket fint!

2009-09-16 @ 16:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0