Onsdag 9 spetember 2009

09.09.09

Morgonen har gått jääkligt segt. Gick upp vid 7 för att åka till stallet och släppa ut hästarna vid 07.45. Gjorde även klart stallet då så i em när jag kommer så är det bara att rida kvar. Skutt ska vila, bara massa extra mys för honom och Strass ska få rida ut. Imorgon är det hoppträning för hennes del!
Idag ska jag på möte på Folkbladet med alla andra som oxå ska börja skriva på ungdomsidan där. Det ska bli riktigt roligt eftersom att jag gillar att skriva. :) och allt bra hamnar på meritlistan! Min tanke var ju ifrån början att jag ville bli journalist, men det ändrades lite på vägen :)

Resten av veckan blir lugn. Emil fyller 20 år på fredag så då ska jag väl dit och hoppas på att få lite tårta. Annars ska Linda och jag försöka fota alla hästar i stallet i helgen till fotona i klubbrummet. Det behövs minst sagt en liten uppdatering där ;) Vad mer? Inget... jag ska bara ta det lite lugnt.

Ska nu straxt åka till jobbet, om en halvtimma iaf. Idag blir det sallad på Paus och det längtar jag efter!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0