Måndag 7 september 2009

Helgen.

 

Lördagen började ju som känt med tävling på Skogslotten. Inte den bästa kanske man skulle kunna säga, men det är bara blicka framåt. Nästa tävling är Åby den 19 sept. Vi får hoppas att det går bättre då! Hon hoppade iallafall himla fint och framridningen kändes super!

På kvällen, den årliga brännbollsfesten i stallet. Sjuuuukt roligt! :D sen kan jag undra lite var söndagen tog vägen? Mådde väl som jag förtjänade, men det kostar att ligga på topp! :) Nu är det ett år till nästa gång igen, bara att ladda.

Jobb idag och jag känner mig liite seg. Men det blir alltid bättre och lättare när man kommer dit :) en kort liten morgonblogg blev det.
Puss och kram

 


Kommentarer
Postat av: Jossa

Himla fin hon blivit. Synd att det inte gick någe vidare fö er... men som sagt; det är bara att blicka framåt =)

2009-09-09 @ 08:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0