Fredag 4 september 2009

Bara för att.

Jag sa ju igår att jag kanske skulle uppdatera innan jobbet idag, så bara för att jag skrev så, så kommer här ett liiiiitet inlägg.

Hoppträning igår ju, i ösregnet. Det regnade hela tiden, inte ett endaste litet uppehåll, förutom när vi skrittade av hästarna. I början var det jobbigt, sen när man redan var genomblöt så kände man inte regnet. Strass var inte direkt överlycklig men skötte sig bra iallafall. :) hon fick ha Back on Track täcke i natt för att undvika att hon blir öm och stel. Jag hoppas verkligen att det inte regnar så imorgon när jag ska tävla. Jag är sugen!
Skutt fick vila igår, jag var dyngsur och det ösregnade igen. Jag tror han tyckte att det var okej :) Han fick lite pyssel och godis. då blev han nog glad.
 

Nu ska jag gå in i duschen!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0