Torsdag 29 oktober 2009

Titt så fina!

Har just klickat hem ett par superfina Chanel örhängen. Fortsatte jakten på dem andra jag länge letat efter, men utan framgång även idag... så jag var bara tvungen att trösthandla dessa. Himla söta och strassiga!






Nu tänker jag straxt gå och lägga mig. Imorgon blir det stallet på morgonen igen. Kiropraktor skulle ju komma, men det hade hänt något i Stockholm med något djurskydd vad det nu var... och hon var tvungen att vara på plats för att identifiera hästar eller något sådant, så hon blev tvungen att ställa in. Tråkigt, men det är smällar man får ta. Hon skulle höra av sig om ny tid så snart hon bara kunde. Det är jag tacksam för.
God natt allihopa!
Puss


Kommentarer
Postat av: tess

ååh tjusiga :) jag har matchande halsband:)

2009-10-30 @ 11:20:56
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0