Söndag 25 oktober 2009

Shopping för hela slanten, hihi.

Ja, ungefär skulle man nog kunna påstå. Lite mer än halva slanten (lönen) iallafall. Det inhandlades stigbyglar, stigläder, sadelgjort och ett schabrak till nya sadeln. Det kändes bra och nu längtar jag tills att jag ska få rida i den! Det blir dock bara en lugn tur i skogen för Skutt idag men vad gör väl det :) Han tävlade dressyr igår och var duktig. Kändes kanonfin på framridningen, super verkligen... men sen när vi väl kom in och det gällde blev han spänd som bara den och jag kunde tyvärr inte påverka honom så mkt jag ville. Fick 57,33%, vilket iallafall räckte till en andra placering. Blev inga bilder, bara en lite halvkass. Filmades gjorde det med, men det vågar jag inte lägga ut! haha.

Nu ska jag åka til lstallet och ta hand om mina små underbara odjur ♥
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0