Söndag 10 oktober 2009

Söndagkväll, uppdatering.

Nu var det ett litet tag sedan jag skrev igen. Har varit hos pappa denna vecka och tangentbordet där är så jobbigt så jag orkar inte skriva alls ;) Litet I-landproblem men sånt är fallet. Nu är jag iallafall hos mamsi. Helgen har varit kanon. Emil och jag skulle ha gått på stan en sväng idag men när vi vaknade så var det skönare att ligga kvar i sängen, så det gjorde vi. Det var Bumbibjörnarna så det slötittade jag på. Himla kul ju. Jag hade nästan glömt. När vi väl bestämt oss för att gå upp så åkte jag t ill stallet för att ta hand om mina små söta tottosar. Lika härligt som vanligt. Red ut i det lite mindre härliga vädret. Det var bättre igår. :)

Igår fotade jag även hästarna till klubbrummet. Strass bild blev så hiiiimla fin. Skutts med såklart, men det är något särskillt med Strass. Båda fotona ska bli förstoringar, 50x70 och snart pryda min vägg. Coldplay får maka liiite på sig, faktiskt.
 

Strass
2001
Strauss - Chapman



Paljett
1991
Imperator - Flamingo


I'm happy!


Kommentarer
Postat av: tess

så fina :) kan jag få den på Roy?

2009-10-11 @ 22:02:44
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/
Postat av: Linnea

Vilka vackra bilder på vackra hästar :)

2009-10-19 @ 18:43:16
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack så hemskt mycket :)

2009-10-21 @ 09:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0