Onsdag 21 oktober 2009

Massor, massor, massor.

Har så mycket jag vill skriva men så lite tid att göra det på. Ungefär 4 minuter innan jag måste packa mig iväg till jobbet. Aningens seg idag. Gick ändå upp halv sju och åkte till stallet och fixade allt åt mina två barn och släppte ut alla hästarna. Har sen jag kom hem mest segat mig framför datorn, däremellan duschat, ätit frukost, fixat håret och lite makeup. Nu har två minuter gått!
Ägnar dem två sista till att berätta att jag ju köpt en dressyrsadel! Haha. Vi får se hur det går. Än är jag hoppryttare och kommer vara det ett bra tag till, men dressyrträningne blir så mkt bättre med en dressyrsadel! Tackar även bästa Emil som lånade mig hälften av pengarna till den så jag kunde köpa den denna månad. Annars hade det inte gått. Tack ♥

4 min har gått och nu ska jag åka till jobbet. Jag har pannkakor i matlådan idag, det ska bli så gott!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: cissi

kors i taket, va blev det för någon då? :)

2009-10-22 @ 15:15:42
URL: http://www.hagensbonnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0