Fredag 23 oktober 2009

Ragga folk på stan.

Idag tog jag ledigt ifrån Carlsbecker för att st å på stan och marknadsföra Ungt Folk. Det gick faktiskt riktigt bra, över förväntan! Efter det gick några av oss och åt på Butlers, väldigt gott och trevligt :) Det tåls att göras om. Nu sitter jag i min ensamhet och tittar på Idol (som förövrigt precis tog slut) Lite mer TV sen ska jag ta och sova tror jag. Lång vecka. Imorgon är det dressyrtävling, vi får se hur det går helt enkelt. haha.

På söndag tar jag en tripp till Sharpman ihop med Cissi, vi ska förstöra lite pengar. Jag ska köpa tillbehör till dressyrsadeln förstås. Har inte en aning om vilken längd på sadelgjord o sånt jag ska ha, men tur att dressyr-Cissi är med. Hon får guida mig.

Nu lite tv, sen soova.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0