Fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag.

Idag har barnen på skolan mössor på sig och dem som inte har det fryser...stackarna. Riktigt kallt på morgonen idag. -2 är mer än vad jag klarar av när man precis gått ur sängen. Mössa och vantar på, helt enkelt och att skrapa rutorna på bilen gick inget vidare.
Släppte ut alla hästarna vid 08.00 och fixade sedan det mesta åt mina två. Strass är mycket bättre och ville helst av allt galoppera ut till hagen med mig och Skutt hängandes efter. När jag släppte dem sen så körde dem ett litet travrace i hagen så jag antar att hon inte har speciellt ont längre. Svullnaden har gått ner litegrann och såret ser jättefint ut! Kan nog börja skritta henne på söndag. Har gått små korta promisar nu dem senaste dagarna och det har inte varit några problem alls. :)

Idag blir det jobb på Carlsbecker som vanligt... på min lunch ska jag åka och fixa lite grejer till mitt reportage till Folkbladet som ska vara klart på tisdag, publicering på fredag. Jag har börjat och är ganska nöjd hittils. Vi får se hur det blir när jag har allt material och kan skriva ihop det ordentligt! Hoppas på det bästa.

Förresten, i natt drömde jag att jag var gravid och snart skulle föda barn?! Strass vad oxå det. Hon fick ett supersött föl, ett sto. Hoppas att det blir ett sånt sen, hihi. Min födsel vet jag inte var den tog vägen... men det gjorde inget. ;)

Jobb på gång. Ta hand om er.
Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja! Vad skönt att hon börjar bli bättre!

2009-10-02 @ 11:16:00
URL: http://blondiieistallet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0