Tisdag 3 november 2009

En snabbis.

Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg innan jag måste åka till jobbet. Så ni vet att jag lever ;)

Kiropraktorn var ute hos Strass igår. Det gick väldigt bra och det kändes som att hon "hittade"  dem saker som jag känt inte varit okej. Något låst i vä bog, troligtvis beror det på sårskadan hon hade. Och det är därför jag upplevt att hon tagit lite kortare steg med det benet. Det känns skönt att veta. Även liten låsning i  vä sida av halsen, vid nacken, Muskeln har dragit ihop sig när hon avlastat uppenberligen så när var det lite knåd med. Hon fick även laser och akupunktur. Såååå skönt tyckte hon :) Så nu blir det lite försiktig "igångsättning" igen. :)

Fast nu måste jag åka till jobbet!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0